Նախագծեր

BMW ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ

1913 թվականին Մյունխենում Գյուստով Օտտօն և Կառլ Ռապը միացնելով երկու ինքնաթիռային կազմակերպություններ՝ սկսեցին միասին ինքնաթիռների արտադրությունը: Երբ սկսվեց առաջին համաշխարհային պատերազմը՝ իրենց ապրանքի պահանջարկը շատ մեծացավ: 1917 թվականին ծնվեց հայտնի BMW-ն: Այդ  ժամանակ  կազմակերպության ղեկավարությունը անցավ ավստրալացի Ֆրանց Յօզեֆ Պօպին, իսկ որպես գլխավոր ճարտարապետ  կանչեցին տաղանդավոր Մակս Ֆրիցին: Շնորհիվ Ֆրիցի BMW-ի ինքնաթիռի շարժիչները դարձան լավագույններից մեկը և 1919 թվականին BMW-ի շարժիչով ինքնաթիռը  գրանցում է  թռիչքի բարձրության  աշխահրի ռեկորդ՝   9760 մետր: Այդ իսկ տարում BMW-ի դիզայներները  հորինեցին BMW-ի նշանը՝  չորս մասի բաժանված կլոր  երկու  սպիտակ, որը խորհրդանշում է ինքնաթիռի պտտող պռոպելեռները և երկու կապույտ, որ խորհրդանշում  է երկինքը, որը երևում է պռոպելեռների հետևից: Երբ որ ավարտվեց առաջին համաշխարհային պատերազմը, BMW կազմակերպությունը քիչ էր մնում քանդվեր՝  Գերմանիայի պարտության պատճառով: Նաև  BMW-ին արգելեցին ինքնաթիռի շարժիչներ արտադրել: Բայց խելացի ղեկավարները որոշեցին արտադրել  մոտոցիկլետներ: Առաջին մոտոցիկլը արտադրվեց 1923 թվականին Ռ-32 անվանումով և միանգամից ձեռք է բերում  շատ երկրպագուներ  իր արագության և անվտանգությոն շնորհիվ: Իսկ հետո BMW-ն անցնում է երկու ազդեցիկ ղեկավարների ձեռքը, նրանցից մեկը Գոթ Աեռներ, իսկ միուսը՝  Շապիտոն: Շապիտոն շատ բրիտանական  փոքր մեքենաներ է արտադրում, մեծամասնությամբ Օսթին Յոթեր անվանումով Այզնիղում: 1928-ին նրանք արտադրում են 15000-ից ավել մեքենաներ և այդ ամենը օգնեց BMW-ին հասնել նոր բարձրունքների: 1933 թվին BMW-ն արդադրում է վեց շարժիչի մխոցով շարժիչ BMW-303 մեքենայի վրա: BMW-ին հաջողվել է վաճառել ավելի քան 2300 BMW -303 մեքենա: 1936 թվականին արտադրվում է առաջին սպորտային մեքենան BMW -328-ը: Երբ սկսվում էր երկրորդ համաշխարհային պատերազմը, BMW կազմակերպությունը համարվում էր աշխարհի ամենազարգացող կազմակերպություններից մեկը: Այդ ժամանակներում BMW-ի Ռ-12 մոտոցիկլետով Էռնստ Հենին գրանցում է աշխարհի ռեկորդ՝ 216-կիլոմետր ժամ: BMW-ի արտադրությունը մեծանում է գաղտնի համաձայնությունից հետո, Սովետական Ռուսաստանին նորագույն ինքնաթիռի շարժիչ մատակարարելու պայմանագրով: Երբ որ վերջացավ երկրորդ համաշխարհայինը, BMW-ի շատ արտադրամասեր քանդվեցին: Նորից BMW-ն ստիպված էր մտածել իր փրկության մասին և նորից  կազմակերպությանը փրկում են մոտոցիկլները մեկ մխոցանոց ՕՌ-24, իսկ հետո՝ երկու մխոցանոց  Ռ-51 երկրորդը: 1951 թվականին BMW-ն սկսում է նորից անցնել մեքենաների արտադրությանը և արտադրում է լյուքս մեքենա BMW-501, բայց այդ մեքենան պահանջարկ չի ունենում և կազմակերպությունը կրում է մեծ վնասներ:  Իսկ հետո նրանք որոշեցին անել այն ինչից սկսել էին 1928 թ., այս անգամ նրանք կրկնորինակեցին միկռոլետրաժ մեքենաները և զետան իտալական Iso ընկերությունից։ Այդ մեքենաների առաջին հատկությունն այն է, որ միակ դուռն դիմացից է իսկ ղեկը շառնիռների միջոցով մնում է դռան վրա և շարժվում էր դռան հետ, իսկ երկրորդ Հատկանիշն այդ մեքենաների հետևի կողմի նեղությունն է ի համեմատ դիմացինիմ։ Ընդանուր առամամբ մնացացը զինվորական մոտո կուպեից հետո ավելի լավ  չէր երևում, զետան էլ 80% ավելի լավ էր քան ոչինչը, բայց մի տարի անց այդ մեքենաներից սկսում են օգտվել մեծ պահանջարկով  8 տարվա ընթացքում արտադրվեց է 80000 մեքենա,  և հենց միկռոլետրաժ մեքենան և զետա մոդելներն են փրկել bmw, և bmw շարունակեց իր արտադրությունը։ 1959թ.  bmw վեջնական դուրս եկան չքնաժամից։ 1962 թ։ Ստեղծվեց նոր մոդել որ ստացավ 1500 ինդեկսը, մեքենան շատ թեթև էր կոմպակտ էր և սպորտային այդ նորույթը ունեցավ մեծ հաջողություն և արտադրվեց 23000 օրինակ։ Անկասկած 60ականները նրանց համար հաջողության տարիներ էին,  այդ ժամանակ ստեղծվեցին bmwի ամենա հայտնի մոդելները 3րդ, 5րդ, 6րդ և 7րդ սերիայի։ 5րդ սերիայից  հետո սկսվեց bmwի նոր սերնդի մեքենաները, նաև հատուկ  հաջողություն բերեց 3.0.csl կուպեն որ հախթեց 6 ևրոպական չեպիոնատներում, այդ մոդելը ուներ 6 մխոցանոց շարժիչ, 4 փական ամեն մի մխոցի վրա և արգելակման ABS համակարգ որ նորույթ էր այդ ժամանակվա համար։ 1977թ 7րդ սերիայի ստեղծումից հետո բոլոր մոդելների թարմացումը ավարտվեց։ 1986թ ցուցադրվեց bmw m3 մեքենան որը դառցավ ընկերության ամենա հաջող մոդել և ստացավ 1ին տեղը ճանապարհային մրցույթներուն, 5 տարվա ընդացքում bmw m3 1իններ սպորտու, իսկ 1987թ ընկերությունն շարունակեց 30ականների և 50ականների ավանդույթները և սարքավորեցին փորձնական տարբերակ։ Նոր bmw z1 ստացավ ուլտռանոր բաղադրիչներ իսկ սերիան սահմանափակվեց 8000 օրինակով։ Դա ավելի շատ գովազդային քայլ էր որ մարդիկ ավելի շատ ուշադրություն դարցնեին կոմպանիայի վրա։ Նրանք տեղում չէին կանգնում 90ականներին ստեղծվեցին 3րդ սերիայի 3րդ սերունդը և 8րդ սերիայի կուպեն։ 1994թ bmwի համար լրջորեն մեծացման տարի էր, bmw առավ rover grup ընկերությունը նրա հետ վեցնում է նայև բրիտանիայի մեքենաների մեծագույն ընկերությունները rover, land rover և miny: Այդ ընկերությթւնների վերցման միջոցով bmw կարողացավ սաքել ջիպերը և ուլտրա փոքր մեքենաները։ 1996թ 7րդ սերիայի bmw z3 մեքենան առաջին անգամ ստացավ դիզելային շարժիչ, իսկ 1997թ նեկայացվեց r.1200.c մոտոցիկլետը որն ունեցավ բոլորովին նոր դիզային դասական և ֆուտուրիստիկ տեսք։ Իսկ 60 ձիաուժնոց շարժիչը այդ ժամանակվա ամենամեծ մոտոցիկլետային շարիչն էր երբևիցէ ստեղծված, 1998թ ներկայացնեց 3րդ սերիայի սիդանի 5րդ սերիունդը։ Նոր պլաններից Ալըն Տրյուգեռը ասաց որ 2021թ bmw կներկայացնի A next մոդելը որը կստանա նոր ընդլայնված էլեկտրոնային տրանսմիսիյա որը կարողա հաթի Tesla motors ընկերության էլեկրոմեքենաներիMO


3դ սկանավորում

3դ սկանավորման դասընթացները վարում էր Վահե Սարգսյանը, որը շատ հետաքրքիր էր անցնում։ Մենք սկանավորում էինք արձաններ եկեղեցիներ նաև մարդկանց որը շատ դժվար էր։

Սկանավորելու համար մենք օգտագործում էինք ֆոտոխցիկ և դռոն։
Դռոնի միջոցով մենք սկանավորում էինք մեծ օբեկտների դժվար մասերը որոնք ֆոտոխցիկով հնարավոր չի սկանավորել, իսկ ֆոտոխցիկով սկանավորում ենք մնացածը։ Սա շատ հետաքրքիր նախագիծ էր որը ես շատ կուզենաի շարունակել։


ՔՎԱՆՏԱՅԻՆ տելեպՈրտացիա

Քվանտային տելեպորտացիան կվանտերի միջոցով քվանտային վիճակի մասին ինֆորմացիային տեղափողումն անսահման հեռավորության վրա,և ավելի արագ քան լույսի արագությունը: Երբ երկու կամայակն (a,b)քվանտերը իրարից անյատվում են առաջանում է կապ որի միջոցով մի կվանտի վիճակը կախված է մյուս կվանտի վիճակից երբ երրորդ(c) քվանտը միանում է առաին քվանտի հետ առաջացնելով այդ կապը մենք կարող ենք  երրորդ քվանտի և երկրորդ կվանտի վիճակները հավասարեցնենք իրար c=b, դրա միջոցով հիմիկվա գիտնականները ստեղծում եմ քվանտային համակարքիչ որը հազար անգամ ավելի հզոր է և ավելի կոմպակտ:  Քվանտային տելեպորտացիայի տեորեմը առաջացել է 20րդ դարի առաջին կեսին, և դա հայտնագործել է Նիլս Բոռը: Բայց մի գիտնական համաձայն չէր դրա հետ այդ գիտնականի անունը Ալբերտ Էնշտեինն էր, նա միշտ բերում էր այս օրինակը <<եթե ես չեմ տեսնում լուսինը դա չի նշանակում որ լուսինը չկա>>, իսկ  Նիլս Բոռը ասում էր  <<Եթե ես չեմ տեսնում լուսինը իմ համար լուսինը չկա>>: Հետո 1994թ ապացուցվեց այն ֆակտը, որ Նիլս Բոռը ճիշտ էր կվանտային տելեպորտացիայի մասին: Հիմիկվա դրությամբ այդ համակարգիջը սարգելու խնդիրը տելեպորտացիայից հետո այդ ինֆորմացիան պահպանելն է, որովհետև քվանտերի վրա ազդում են ուրիշ կվանտեր և ինֆորմացիան կորում է:








ՀԻՆ ԵՐԵՒԱՆ 2800



Հին թաղՀին Երևանի ամենամեծ թաղը։ Զբաղեցնում էր կենտրոնական հատվածը։ Հայտնի էր նաև որպես Բուն քաղաք կամ Շահար:
Դա Երևանի այն հատվածն էր, ուր այժմ գտնվում է <Մոսկվա> կինոթատրոնը և նրա շուրջը եղած տարածությունները։ Քանի որ Երևանը երկար ժամանակ պարսկական տիրապետության տակ մնաց, ուստի նրա կենտրոնն կոչվել էր Շահար։ Ժամանակի ընթացքում վերացավ «շահար»՝ կենտրոնի իմաստով հասկացությունը։ Նրան չվիճակվեց դառնալ քաղաքի գործարար և վաճառաշահ մասը։ Դա վիճակվեց նրանից ավելի ցածրադիր մասին, որը ժողովրդի մոտ ստացավ «Ղանթարի տակ» անունը։ Հին թաղում էր գտնվում քաղաքի եկեղեցիների մեծ մասը։
Շհարում էր գտնվում քաղաքի կենտրոնական՝ Աստաֆյան (ներկայիս Աբովյա), փողոցը, որից դեպի արևմուք, աջ և ձախ, հյուսիսից դեպի հարավ անցնում էր Բժշկական փողոցը (ներկայիս Թումանյան)։ Ներկա Թումանյան և Աբովյան փողոցների անկյունում գտնվող <Մոսկվա> կինոթատրոնի տեղում գտնվում էր Սուրբ Պողոս-Պետրոս եկեղեցին, որը Խորհրդային իշխանոիթյան որոշմամբ 1930-ական թվականներին քանդվեց, և նրա տեղում կառուցվեց «Մոսկվա» կինոթատրոնը։


Կոնդ, հին թաղամաս Երևանի արևելյան բարձրադիր մասում։ Հին Երևանի թաղամասերից։ Գտնվում է ժամանակակից Կենտրոն վարչական շրջանի սահմաններում։

Անվանումը տրվել է իր բարձր դիրքի պատճառով, քանի որ «կոնդ» հայերեն նշանակում է երկարաձիգ կամ բոլորակ բլուր։ Պարսից տիրապետության ժամանակ այդ թաղի անունը փոխվել է և կոչվել «թափաբաշ», որը և Կոնդ բառի թարգմանությունն է։

Կոնդում է գտնվում սուրբ ..Սուրբ Հովհաննես Մկրտիչ եկեղեցին։

Բարձրություն ծովի մակարդակից

1027±1 մետր

ՁորագյուղՀին Երևանի 7 թաղերից մեկը։ Զբաղեցնում էր Հրազդան գետի ձախափնյա մասը՝ Հաղթանակի կամրջից դեպի վեր։ Թաղամասն նույնպես ունեցել է իր ստորաբաժանումները, ինչպես՝ Վերին կամ Քարափի թաղ, Ստորին կամ Ձորի թաղ և Կարբո թաղ։ Պարսկական տիրապետության օրոք այս թաղին էլ նոր անուն տրվեց՝ «Դարա-Քյանդ»՝ պարսկերեն՝ Ձորագյուղ։ Բայց այդ անունը հայերի մոտ այն գործածական չի եղել։ Անապատն իր պարսպի ներսում շենքեր և մի քանի եկեղեցի է ունեցել, այժմ մնացել է միայն սուրբ Սարգիս եկեղեցին, որը նույնանուն եկեղեցու փոխարեն կառուցվել է 1835-48 թվականներին՝ ցարական ժամանակաշրջանում՝ Հայկական մարզի գոյության տարիներին։ Սա եղել է նաև կաթողիկոսների իջևանը։ Ըստ Առաքել Դավրիժեցու (18-րդ դար)՝ մինչև Մոսվսես Տաթևացու շինարարական աշխատանքները՝ Էջմիածնի վանքը գրեթե անմարդաբնակ էր, քանզի կաթողիկոսները Երևանի կաթողիկեում էին բնակվում կամ շրջագայում էին։ Կաթողիկոսարանը տեղադրված է եղել Հրազդանի զառիթափի գլխին։ Նրանցից դեպի հյուսիս, դարձյալ քարափի գլխին, գտնվել է սուրբ Հակոբ եկեղեցին, հարակից եղել են շատ սենյակներ, հացի փուռ, ժողովրդին սպասարկող սուրբ Սարգիս եկեղեցին։ Ձորագյուղի մի մասը վերականգնվել է։ Նախատեսվում է այստեղ վերակառուցել Հին Երևանը։ Վերականգնված թաղամասում առանձնանում է մեծատաղանդ հայ ռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովի տուն-թանգարանը։

Նոր թաղ, հին Երևանի թաղերից։ Գտնվում էր Ձորագյուղի արևելյան կողմում՝ այժմյան Թումանյանի տուն-թանգարանի շրջակայքում։
Թաղամասի անվանումը կապված էր նոր երևանաբնակների հետ, ովքեր 1828 թվականի Թուրքմենչայի պայմանագրից հետո եկել էին Ատրպատականից։ Այդտեղ է գտնվում մինչ այժմ կանգուն Սուրբ Զորավոր Աստվածածին եկեղեցին։
Նոր թաղը քաղաքին էր միացել 1860-ական թվականներին՝ Ձորագյուղի հետ միասին։

Քարահանք, հին Երևանի թաղերից։ Այն գտնվում էր քաղաքի հարավարևելյան մասում։ Ժամանակին հայերը դա անվանել են Քարահանքի թաղ՝ տեղի քարահանքի պատճառով։ Դամըռ-Բուլաղի այգիներից բացի Երևանը շրջապատում էին Կոնդի, Դալմայի այգիները, Սարդարի բաղը և այլն։ Այգիների գոյությունը պայմանավորված էր բնական բարենպաստ պայմաններով՝ ջերմություն, հող և ջուր։
Քարահանքում եկեղեցիներ չեն կառուցվել, քանի որ այն հիմնականում մուսուլմանաբնակ էր։

Դավա-Յաթաղհին Երևանի թաղերից։ Հայերեն թարգմանվում է որպես «ուղտերի ննջարան» կամ «ուղտերի կացարան»։ Այդ վայրը քաղաքի այժմյան Սարի թաղին հարող և Նար-Դոսի փողոցից այն կողմը ընկած բարձրադիր հատվածն է։ Երևանը գտնվել է քարավանային ճանապարհների հատման կետում։ Նրա վրայով է անցել Իրանը Անդրկովկասի հետ կապող միջանցիկ ուղին։ Հետագայում այդ ճանապարհով անցնող քարավաններից Երևանի խանը գանձում էր համապատասխան գումար, որի պատճառով էլ ճամփան ստացավ «Խան-յոլի» (Խանի ճամփա) անվանումը։








ՎԱՐԻԱՏՈՌ
Վարիատոռը դա մեքենայի սկորուստի մեխանիզմ է, որն ունի սկորուստի բազմաթիվ կոմբինացիաներ։

Նկարում դուք կտեսնեք կոմբինացիաների երկու ծայրակետերը։

Առաջին տարբերակում մենք տեսնում ենք ամենա կամած սկորուստը որտեղ շարժիչի շկիվը ավելի արագ է պտտվում քանց թե մեքենայի անիվներն միացրած շկբիվը։ Իսկ երկրորդ դեպքում հակառակն է շարժիչի շկիվը ավելի կամած է պտտվում քանց թե մեքենայի անիվներին միացրած շկիվը։ Առաջին տարբերակում առաջին շկիվը ունի փոքր առանցք որով ցեպը անցնում է ավելի քիչ ճանապար քաց երկրորդ շկիվի մեծ առանցքով, իսկ երկրորդ տարբերակում առաջին շկիվի առանցքը մեծանում է, իսկ երկրորդինը փոքրանում է, և ցեպը առաջին շկիվի առանցքով ավելի շատ է անցնում քանց թե երկրորդ շկիվի առանցով, ու դրանով արա մեքենան ավելի է արագանում:

4D մարմինները


Եթե մենք ուզում ենք հասկանալ 4D մարմինները, պետք է հասկանանք թե ոնց են կազմվում և ոնց ենք տեսնում 3D մարմինները:
Մենք տեսնում ենք 3D աշխարհի 2D պռոեկցիան, այսինքն մենք տեսնում ենք այս աշխարհի տափակ նկարը: Մենք կհասկանանք որ մարմինը տափակ չի եթե նայենք այդ մարմնին տարբեր կողմերից, կամ էլ պտտացնենք:
Աշխարհն կարող է լինել 0D,1D,2D,3D,4D,5D,......,∞D:
Եկեք փորցենք 0D խորանարթ:
(.) սա 0D խորանադն է, 0D աշխարհում չկա տարածք այսինքն չի չափվում:
Իսկ սա 1D խորանարդն է կամ հատվածը:
քառակուսի
Խորանարդը կարելի է կառուցել երկու տարբերակով, ինչպես նայև 4D խորանարդը:
4D խորանարդի(կամ դեսառակտի) պռոեկցիային (երկու խորանարդ իրար կող դնելիս միացնում ենք հետեվյալ ձևով) նայելիս մի անգամից չես հասկանա, որ դա խորանարդ է։
Իսկ եթե մենք նայեն երկրորդ տարբերակի (մի խորանարդ մցնում ենք մյուսի մեջ և միացնում ենք հետևյալ ձևով) մենք իրեն կտեսնենք ուրիշ կողմից և կհասկանանք որդա խորանարդ է։
Եթե մենք այդ մարմինը պտտենք մենք կմտածենք, որ դեսառակտ դեֆորմացվում է,
բայց մենք սովորական խորանարդն էլ միշտ խորանարդ չենք տեսնում։ Այստեղ պետք է հասկանալ, որ բոլոր կողմերը հավասար են։ Եթե մդածել՝ 5D խորանարդի(կամ պետեռակտի)
տեսք այսպես է? որ արդեն դժվար է կառուել և ուսումնասիրել,
բայց մարդիկ հիմա ուսումնասիրում են նաև ∞D մարմինների հատկությունները։
Ահա մենք հասկացանք, թե ոնց պետք է կառուցել 4D, 5D, .............∞D մարմինները և կարող ենք ասել, որ կան նայև ուրիշ աշխարհներ, որոնք պետք է հետազոտել: Ապրեք այս աշխարհում, հետազոտեք այս աշխարհը և նոր երևույթմեր բացահյտեք։

Աղբյուրը







<Կապույտ Լուսինըկլինի 2018 թվականի ամենահրաշալի խավարումը Հայաստանում
Հունվարի 31-ին Երկրի բնակիչները կարող են ականատես լինել <Կապույտ Լուսնիխավարմանը: Երևույթի էությունը կայանում է Լուսնի անդրադարձումը արեգակնային լույսի ծածկման դեպքում:
Հետազոտողները հաստատում են, որ Երկրի արբանյակի կապտելու տվյալ էֆֆեկտը ստացվում է երեք կետերի դիրքի շնորհիվ`Երկիր,Լուսին և Արեգակ: Տեղավորվելով Արեգակի և Երկրի միջև, արբանյակը հնարավորություն ունի <ներծծել> պայծառ աստղերիճառագայթները և դառնալ ավելի երկնագույն:
2018-ին 150 տարվա մեջ առաջին անգամ կլինի <Կապույտ ԼուսնիխավարումԽավարումների մասին ամբողջական  տեղեկությունըներկայացված է IFL Science հրապարակումներում:
Հայտնի է նաևոր հունվար ամսվա վերջում կերևա  արնակարմիր լիալուսինըՎերջին անգամ այս անհավատալի երևույթը դիտվել է 150 տարի առաջ:
2018 թվականին տեղի կունենա 5 խավարում` 3 արեգակնային և 2 լուսնային:

Դիտել այդ բնական երեւույթը Բաշկորստանում, հնարավոր կլինի, երբ Լուսինը արդեն 100% ընկղմվի երկրի ստվերում: «Խավարումը տեղի կունենա գիշերի կեսին, և այս պահին Խաղաղ օվկիանոսը կթեքվի դեպի Լուսին»: Հունվարի 31-ի, փետրվարի 1-ի գիշերը Մորդովիայի բնակիչներն ավելի լավ է չքնել, միայն դրանից հետո նրանք չեն բաց թողնի անհնարին գեղեցիկ տիեզերական երևույթը: Արդյունքում, հունվարի 31-ին կկայանա ընդհանուր լուսնային խավարումը, որը կարելի է դիտարկել Ռուսաստանի Դաշնության եւ ԱՊՀ-ի ամբողջ տարածքում: Լուսնի խավարումը ընկնում է լիալուսնի վրա, և ի տարբերություն նորալուսնի, այդ երևույթը տեղի է ունենում այն ժամանակ, երբ Երկիրն Արևի և Լուսնի միջև է հայտնվում: Իսկ հաջորդ խոշորագույն սուպերլուսնային խավարումը սպասվում են 2028 թ. Դեկտեմբերի 31-ին և 2037 թվականի հունվարի 31-ին: բայց այս խավարումը տեղի կունենա «Կապույտ Լուսնի» ժամանակ: Այդպես կոչվում է հազվադեպ երևույթը, որն 2-րդ լրիվ լուսինն է ամսվա մեջ: Օրինակ Սանկտ Պետերբուրգում տեսանելի կլինի միայն խավարման վերջը:


Комментариев нет:

Отправить комментарий